MENJAVE IN VRNITEV 

V primeru, da izberete napa─Źno ┼ítevilko ─Źevljev, vam jih bomo z veseljem zamenjali. 

 Kako zamenjati ali vrniti izdelke?

─îe vrne┼í / zamenja┼í izdelke v 30 dneh: 

1) Ne no┼íene izdelke polo┼żite v originalni ovitek / ┼íkatlo skupaj s kopijo ra─Źuna in etiketami oziroma nalepkami. 

2) Paket dodatno zavijte, zato da med prevozom ne pride do po┼íkodb. V ta namen je najbolje uporabiti papir, plasti─Źne vre─Źke ali ve─Źjo ┼íkatlo (prosimo, ne lepite lepilnega traku na ┼íkatlo za ─Źevlje, saj bo to izni─Źilo njihovo vrednost). 

3) Prosimo, da upo┼ítevate, da se nagradna naro─Źila lahko prekli─Źe in vam za njih vrne pla─Źilo, vendar boste zaradi tega v prihodnosti morda izgubili dolo─Źene koristi. 

4) Po┼íljite zapakirane izdelke na na┼í naslov po priporo─Źeni po┼íti

Packeta International_DPD d.o.o.
(skupaj s ┼ítevilko za sledenje, ki ste jo prejeli ob naro─Źilu)
Depot Maribor
Tr┼ża┼íka cesta 43
2000 Maribor

Prosimo, da upo┼ítevate, da je po┼ítnina na va┼íe stro┼íke.  

5) Po┼íljite nam email na [email protected] in s tem potrdite, da ste izdelke poslali nazaj. V ta email prosimo vklju─Źite ┼íe ┼ítevilko va┼íega naro─Źila in novo ┼ítevilko ─Źevljev, ki bi jo ┼żeleli. 

Po prejetju po┼íiljke bomo izdelek pregledali in ─Źe je z njim/i vse v redu, vam bomo nakazali denar v 14 delavnih dneh na va┼í ban─Źni ra─Źun.

─îas menjave je odvisen od trenutne naklade. ─îe imamo ┼żeleno velikost na zalogi, vam bomo nove ─Źevlje poslali nemudoma. ─îe so ─Źevlji ozna─Źeni kot "razpolo┼żljivost v 7-10 dneh", vas bomo o stanju va┼íega paketa obvestili preko email sporo─Źila. 

Pogoji za vrnitev ali menjavo izdelkov

1) Izdelki morajo biti vrnjeni najkasneje v 30 dneh od oddaje naro─Źila. 

2) Vrnjeni izdelki morajo biti ne-no┼íeni, zato da jih lahko znova prodamo. 

3) Izdelki morajo biti v originalnem ovitku/┼íkatli brez kakr┼ínihkoli po┼íkodb (npr. lepilni trak). 

4) Vrnjeni izdelki ne smejo biti po┼íkodovani ali umazani. 

5) Izdelke se lahko menja le ENKRAT. 

Stro┼íke, ki so nastali ob vra─Źilu morate poravnati vi. 

Priporo─Źamo, da pred vrnitvijo zavarujete paket v vrednosti cene izdelka, v primeru, ─Źe se po┼íiljka izgubi ali po┼íkoduje - o tej mo┼żnosti povpra┼íajte izbranega dostavljavca. ─îe se paket izgubi ali ga prejmemo po┼íkodovanega, vam ┼żal ne moremo vrniti pla─Źila. 

 Kako vrniti blago z napako? 

Pomembno je prebrati na┼ío politiko vra─Źanja (izdelkov), kjer boste na┼íli vse informacije o pravicah in dol┼żnosti kupca ter prodajalca. 

Reklamacije 

1. Izdelki morajo biti vrnjeni brez zamude, takoj po tem, ko ste odkrili napako. Pogosto no┼íenje pove─Źa mo┼żnost za nastanek po┼íkodb kar je lahko razlog, da vam zavrnemo reklamacijo. 

2. Garancijsko obdobje za vse izdelke je 24 mesecev od datuma dostave.

3. Garancijsko obdobje se ne sme zamenjati za trajnost kateregakoli izdelka. Trpe┼żnost se nana┼ía na to, da izdelek ob ustrezni uporabi in skrbi, vzdr┼żi obrabo, se ne raztrga in ne razpade. Seveda pa je treba ob tem upo┼ítevanju namen in lastnosti izdelka ter razlike v pogostosti no┼íenja. 

4. ─îe kupec prejme izdelke, ki se ne skladajo z opisom na spletni strani ali imajo kakr┼ínekoli tovarni┼íke napake, mora ona/on o tem obvestiti prodajalca preko emaila ali telefona brez zavla─Źevanja (maksimalno 5 dni po prejetju izdelka). 

5. ─îe kupec prejme po┼íkodovan izdelek ali izdelek z napako, ima ona/on pravico vlo┼żiti zahtevo za reklamacijo. 

6. Pod tovarni┼íko napako spadajo spremembe lastnosti izdelka, nekvalitetni in nevzdr┼żljivi materiali ter kr┼íitev procesa proizvodnje. 

7. Spremembe lastnosti izdelka med garancijskim obdobjem ne spadajo pod tovarni┼íko napako. Na primer, ─Źe je po┼íkodba posledica nepravilnega no┼íenja, nezadostna skrb, naravna sprememba materiala ali ─Źe je po┼íkodba povzro─Źena s strani kupca ali tretje osebe, potem to ne spada pod tovarni┼íko napako. 

8. Reklamacija bo upo┼ítevana, ─Źe vrnjeni izdelki dosegajo vse omenjene standarde med drugim tudi higienske. Kupec je dol┼żan vrniti izdelke ─Źiste in brez kakr┼ínihkoli higienskih pomanjkljivosti. Podjetje Footshop s.r.o., ki vodi spletno trgovino www.footshop.eu ima pravico zavrniti reklamacijo, ─Źe vrnjeni izdelki ne dosegajo teh standardov (ki temeljijo na Regulaciji 1/1984 ─Źe┼íke zakonodaje). 

9. Va┼ía zahteva za reklamacijo, vklju─Źno z odpravo napake, bo obdelana v 30 dneh po tem, ko bo zahteva pravilno vlo┼żena. Poobla┼í─Źeni delavec se lahko v upravi─Źenih primerih s kupcem dogovori za dalj┼íe obdobje.

10. Kupec mora poslati Obrazec za zahtevo reklamacije skupaj z izdelki in kopijo ra─Źuna na slede─Ź naslov: 

Packeta International_DPD d.o.o.
(skupaj s ┼ítevilko za sledenje, ki ste jo prejeli ob naro─Źilu)
Depot Maribor
Tr┼ża┼íka cesta 43
2000 Maribor

 ─îe vrnem izdelek po 30 dneh? 

1) O─Źistite izdelke, ki jih ┼żelite vrniti (glej 8. to─Źko v Reklamacijah). 

2) Zavijte ─Źiste izdelke tako, da ne pride do nadaljnjih po┼íkodb med prevozom. ┼ákatla je v tem primeru najbolj┼ía re┼íitev (ni treba, da je originalna ┼íkatla). Prilo┼żite kopijo ra─Źuna in Obrazec za vrnitev izdelkov (ki se ga prenese TUKAJ)

3) Po┼íljite izdelke na naslov: 

Packeta International_DPD d.o.o.
(skupaj s ┼ítevilko za sledenje, ki ste jo prejeli ob naro─Źilu)
Depot Maribor
Tr┼ża┼íka cesta 43
2000 Maribor. 

Ne sprejemamo vra─Źil, ki so ozna─Źeni kot "pla─Źilo ob dostavi"!

Stro┼íke, ki so nastali ob vra─Źilu morate poravnati vi. 

Takoj, ko izdelke prejmemo vas bomo o tem obvestili preko elektronske po┼íte. Od tega datuma dalje se bo za─Źelo 30 dnevno obdobje, v katerem bo va┼ía zahteva obdelana. O pomembnih stvareh glede va┼íe reklamacije vas bomo obve┼í─Źali preko emaila ali telefona.