Komunikacija pred sklenitvijo Nakupne pogodbe s Kupcem, ki je potrošnik

III.1. V skladu s ─îetrtim delom, Naslov I, Akt. ┼át. 89/2012, Coll., Civilnega zakonika, bo v svojem veljavnem besedilu (v nadaljevanju "CZ") prodajalec sporo─Źil naslednje podatke pred sklenitvijo pogodbe:

III.2. Naslov za dostavo izdelkov z napako ter ostalih izdelkov, kupljenih preko spletnega mesta prodajalca je: Packeta International_DPD d.o.o., Depot Maribor, Tr┼ża┼íka cesta 43. 2000 Maribor. Pravni u─Źinki, ki veljajo za blago z napako, ostanejo v veljavi tudi, ko so dostavljeni na naslov za izstavitev ra─Źuna. Prodajal─Źev naslov za izstavitev ra─Źuna je identi─Źen naslovu, kjer je registriran sede┼ż podjetja. Ta naslov je naveden v uvodnem delu Pogojev uporabe. Obrazec za prito┼żbe in za zahtevo reklamacije je na voljo za prenos na spodnji povezavi: 

PDF

III.3. Prodajalec prodaja Kupcu izdelke po meri kakovosti, ki je predvidena v zakonu št. 2161 KZ

  1. izdelki imajo lastnosti, o katerih se je Kupec pogajal s Prodajalcem. Izdelek mora imeti tak┼íne lastnosti, kot je bilo dogovorjeno in kot jih je opisal Prodajalec ali proizvajalec, ali ki jih Kupec pri─Źakuje glede na vrsto blaga in njihovo promocijo;

  2. izdelek je primern za namen, ki ga Prodajalec navaja, ali za katerega se obi─Źajno uporabljajo tovrstni izdelki;

  3. blago je v ustrezni koli─Źini;

  4. izpolnjuje zahteve zakonodaje.

III.4. V primeru, da izdelek ob nakupu ne izpolnjuje teh zahtev, ima Kupec pravico do prejema novega blaga, brez napak in po┼íkodb, seveda ─Źe te zelo odstopajo od same narave artikla. ─îe se napaka nana┼ía samo na dele izdelka, lahko Kupec zahteva le nadomestne dele; ─Źe to ni mogo─Źe, pa lahko odstopi od pogodbe. ─îe je narava napake ni velika, ┼íe posebej, ─Źe je napako mogo─Źe popraviti brez nepotrebnega odla┼íanja, ima Kupec pravico do popravila napake brezpla─Źno.

III.5. ─îe Kupec ne odstopi od pogodbe ali ─Źe ne uveljavi pravice do dobave novega, ne po┼íkodovanega blaga, zamenjave delov ali popravila, lahko zahteva primeren popust glede na kupno ceno. 

III.6. Kupec ima pravico do primernega popusta, tudi ─Źe prodajalec ne more dostaviti novega izdelka, brez napak, zamenjati delov ali zagotoviti popravila izdelka in ─Źe Prodajalec izdelka v razumnem roku ne popravi oziroma dostavi ali ─Źe bi popravilo povzro─Źilo resne te┼żave za potro┼ínika. 

III.7. ─îe pride do napake v 6 (┼íestih) mesecih od prevzema, se ┼íteje, da je izdelek bil po┼íkodovan ┼że ob prevzemu s strani potro┼ínika.

III.8. ─îe ni za izdelke oziroma blago izrecno dolo─Źeno druga─Źe, ima Kupec pravico do zahteve reklamacije v 24 mesecih od datuma, ko je potro┼ínik prejel blago.

III.9. Prodajalec ni odgovoren za napake in po┼íkodbe ─Źe: 

  1. Izdelek je imel napako ┼że ob prevzemu, Kupec je bil o tem predhodno obve┼í─Źen in za tak┼íno napako je bil dogovorjen popust na celotno ceno;

  2. izdelki so v redni uporabi, zato se poškodbe sovpadajo s stopnjo uporabe ali obrabe blaga po tem, ko je blago prevzel Kupec;

  3. po┼íkodbe nastanejo zaradi obrabe, ki je posledica obi─Źajne uporabe ali narave predmeta (npr. do konca njegove uporabnosti);

  4. je okvaro povzro─Źil Kupec in je nastala zaradi nepravilne uporabe, skladi┼í─Źenja, nepravilnega vzdr┼żevanja ali je bila po┼íkodba namerno povzro─Źena s strani kupca ali pa zaradi mehanskih po┼íkodb; 

  5. po┼íkodba nastane kot posledica zunanjega dogodka, ki je bil zunaj Prodajal─Źevega vpliva.

III.10. Prodajalec ne odgovarja za po┼íkodbe na izdelku, ki so nastali kot posledica izpostavljanju naslednjim vplivom - povi┼íani temperaturi, pra┼ínosti, vla┼żnosti, kemi─Źnim in mehanskim vplivom - neprimernim za normalno uporabo. Garancija ne velja za napake, ki nastanejo zaradi obi─Źajne obrabe izdelkov (ali njihovih delov) zaradi redne uporabe. V tem primeru kraj┼íe ┼żivljenjske dobe ni mogo─Źe ┼íteti za napako ali se prito┼żiti.

III.11. Prodajalec potro┼ínikom sporo─Źi tudi naslednje podatke, preden je Nakupna pogodba na daljavo sklenjena:

  1. Stro┼íki komunikacije na daljavo se ne razlikujejo od osnovne cene, ki jo potro┼íniku zara─Źuna operater / ponudnik storitev; potro┼ínik ni prisiljen komunicirati s Prodajalcem na linijah, zara─Źunanih v prid prodajalca.

  1. Prodajalec pred prevzemom blaga zahteva celotno pla─Źilo kupnine. Pla─Źila se izvedejo z gotovino ob dostavi, spletnim pla─Źilom preko kreditne kartice ali na druge na─Źine (npr. PayPal), ki so napisani na strani ┬╗Pla─Źilo in dostava┬ź. V primeru osebnega prevzema v prostorih podjetja, potro┼ínik pla─Źa tranzit do prostorov in nazaj. Pri dostavi prek ponudnika po┼ítnih storitev se stro┼íki dostave urejajo po tarifah, ki so prav tako napisani v dokumentu ┬╗Pla─Źilo in dostava┬ź.

  1. Za blago po naro─Źilu je potreben depozit v vi┼íini 30% kon─Źne cene blaga; nakupne pogodbe, spremenjene v skladu z ┼żeljo potro┼ínika, ni mogo─Źe preklicati, ne da bi v 14 dneh navedli razlog v skladu s ─Źlenom VI.3. ali VI. 4.

  1. Prodajalec ne sklepa pogodb, za katere velja ve─Źkratno izvajanje, ali pogodb za nedolo─Źen ─Źas. V primeru tak┼íne pogodbe bo ponudnik ponovil izvedbo in sporo─Źil najkraj┼íe obdobje, v katerem bosta oba zavezanca pogodbe prevzele pogodbo, vklju─Źno s ceno ali na─Źinom dolo─Źitve za posamezno obra─Źunsko obdobje, ki je vedno en mesec, ─Źe ta cena je dolo─Źena, nadaljnji podatki o davkih, pristojbinah in stro┼íkih dostave blaga ali storitev.

  1. vse cene izdelkov in storitev so napisane na spletni strani trgovine, vklju─Źno z DDV, prevoznimi stro┼íki. Natan─Źneje so opisani na strani "Pla─Źilo in dostava";

  1. potro┼ínik ima pravico, da v ┼ítirinajstih dneh odstopi od sklenjene pogodbe (─Źe ni druga─Źe dolo─Źeno). To velja v naslednjih primerih: 

  1. Potrošnik ne more odstopiti od pogodbe v naslednjih primerih:

h) V primeru odstopa od pogodbe potro┼ínik krije stro┼íke vra─Źila blaga in v primeru pogodbe, sklenjene preko komunikacije na daljavo, stro┼íke vra─Źila blaga, ─Źe takega blaga ni mogo─Źe vrniti z obi─Źajnimi po┼ítnimi sredstvi. ─îe potro┼ínik odstopi od pogodbe, mora prodajalcu predati oziroma poslati izdelke nazaj, brez nepotrebnega odla┼íanja, najkasneje v 14 dneh po odstopu od pogodbe. 

i) Po odstopu od pogodbe v zakonskem roku 14 dni (─Źlen VI.3. Pogojev uporabe) mora biti izdelek neumazan, nepo┼íkodovano in v originalni embala┼żi, vklju─Źno z vsemi dobavljenimi dodatki, torej s popolno dokumentacijo.

Potro┼ínik ima pravico izdelke sprobati / pomeriti na na─Źin, da: 

─îe potro┼ínik ne izpolnjuje dolo─Źenih higienskih pogojev, bo to blago, ki ga na podlagi Direktive 97/7 / ES o varstvu potro┼ínikov izdelka zaradi njegove narave ne more ve─Ź vrniti, s pogodbami na daljavo.

V slede─Źih primerih so Kup─Źeve reklamacije: 

  1.  

stanje izdelka

reklamacija prodajalca

ni v originalni embala┼żi (┼íkatli)

pav┼íalno nadomestilo je 10 - 50%

hudo po┼íkodovana originalna embala┼ża (┼íkatla)

pav┼íalno nadomestilo je 10 - 50%

izdelki so umazani

odvisno od stopnje umazanije - cena se lahko zni┼ża za do 35%

manjka dokumentacija (ra─Źun)

pav┼íalno nadomestilo 2 ÔéČ

manjkajo dodatki

standardna cena dodatka

Ostalo vrnjeno blago, ki ni navedeno zgoraj, se vedno oceni posami─Źno. O stro┼íkih, ki so nastali zaradi vrnitve izdelkov v prvotno stanje, bo Kupec pisno obve┼í─Źen.

Prodajalec ima pravico, da Potro┼íniku zmanj┼ía znesek vrnjene kupnine za izdelke z zgoraj navedenimi napakami / reklamacijami. 

Prodajalec je v primeru nespo┼ítovanja pogojev o stanju vrnjenega izdelka v primeru odstopa od pogodbe v roku 14 dni upravi─Źen do povrnitve dejansko nastalih stro┼íkov v zvezi s popravilom izdelka v prvotno stanje.

Z mo┼żnostjo odstopanja od pogodbe (─Źlen VI.4. Pogojev uporabe) mora biti vrnjeno blago neumazano, nepo┼íkodovano in zapakirano v originalno embala┼żo, vklju─Źno z vso prilo┼żeno dodatno opremo, s popolno dokumentacijo.

Prodajalec ima v primeru nespo┼ítovanja pogojev glede stanja vrnjenega blaga med obdobjem potro┼ínikovega umika od pogodbe pravico zavrniti njegov odstop od Nakupne pogodbe in mu poslati nazaj te izdelke, ki ne ustrezajo standardom. 

k) Pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku. Po zaklju─Źku poslovne transakcije Prodajalec arhivira podatke o njej. Sklenjeno pogodbo Prodajalec arhivira za obdobje najmanj petih let od datuma sklenitve, vendar ne za dlje kot za obdobje v skladu z ustreznimi zakonskimi predpisi. Pogodba ni dostopna tretjim osebam, ki niso sodelovale v transakciji. 

V primeru, da se reklamacija ne razre┼íi, je potro┼ínik upravi─Źen vlo┼żiti prito┼żbo pri nadzornem ali dr┼żavnem nadzornem organu, ki je ─Źe┼íka trgovinska in┼ípekcija (CTI). Podrobnosti najdete na primer na spletnem mestu https://www.coi.cz/informace-o-adr. Zunajsodno re┼íevanje sporov obravnavajo tudi mediatorji in neodvisni mediatorji komunikacije med strankami v sporu. Njihov seznam je na voljo na spletnem mestu www.justice.cz, kjer lahko v iskalniku vnesete poudarek na potro┼íni┼íke spore. Pogoje mediatorji dolo─Źijo individualno.