FAQ

Kako dolgo bo trajalo, da dobim denar nazaj?
Najbolje bo, da si preberete uradno razlago: če kupec uveljavi pravico do odstopa od nakupne pogodbe v skladu s členom 8.2 Pogojev uporabe. Potem vam prodajalec povrne vse stroške, ki jih je prejel v zvezi z izdelkom, najpozneje v 14 (štirinajstih) koledarskih dneh po tem, ko je bil obveščen o kupčevi odločitvi, da odstopi od nakupne pogodbe
Prejel/a sem poškodovan izdelek. Kako naprej?
Opravičujemo se! To se ne bi smelo zgoditi. Obrnite se na našo podporo strankam, kjer boste dobili več informacij o nadaljnjih postopkih. Več o tem si lahko preberete tudi tukaj.
Ne morem se vpisat v račun. Zakaj?
Možno je, da nimate odprtega uporabniškega računa. Najprej poskusite ustvariti račun, če pa se vam pojavi obvestilo o napaki, to pomeni da je bil vaš račun že ustvarjen. V tem primeru kliknite ikono "Pozabil/a sem geslo" in prejeli boste nadaljnja navodila.
Zakaj ne vidim naročila v uporabniškem računu?
Če ste naročilo oddali brez registracije ali prijave v vaš uporabniški račun, zgodovina naročil ne bo prikazana. Naročila naknadno ne moremo dodati v vaš račun, vendar boste vse informacije prejeli po e-pošti.
Ali lahko oddam naročilo brez registracije?
Registracija ni obvezna. Vse podatke o naročilu boš prejel/a po elektronski pošti. Ampak, če ustvariš uporabniški račun, boš imel/a vsa naročila na enem mestu in stvari bodo veliko bolj pregledne.
Moj paket še vedno ni prispel. Kaj naj naredim?
Če bi tvoje naročilo že moralo prispeti, nas čimprej kontaktiraj. Obstaja možnost, da se je paket izgubil med prevozom. V tem primeru bomo poklicali prevoznika in poskušali ugotoviti, kaj se je zgodilo. Če se je paket izgubil ti vrnili plačilo.
Kako najdem številko za sledenje paketu?
Številko za sledenje boš prejel/a avtomatično preko emaila. Če je ne najdeš, oziroma če imaš težave s sledenjem paketa nas kar kontaktiraj! Dostava ponavadi traja od 2-4 delovne dni. Če se ti zdi, da je bil paket izgubljen, nam piši na [email protected].
Kdaj boste odposlali moje naročilo?
Seveda bomo storili vse, kar je v naši moči, da vaše naročilo odpošljemo v najkrajšem možnem času. Če boste naročilo oddali pred 9. uro zjutraj, ga bomo poskušali poslati še isti dan. V nasprotnem primeru lahko traja vsaj 24 ur.
Kako prekličem naročilo?
Če ste registrirana stranka, pojdite v svoj profil in izberite naročilo, ki ga želite preklicati. Kliknite gumb v spodnjem desnem kotu. Iz naročila lahko odstranite tudi samo en izdelek. V primeru, da je bilo naročilo plačano, boste prejeli ustrezno povračilo. Če ste naročilo oddali kot gost, se morate žal obrniti na našo ekipo za pomoč strankam, da vam pomaga.
Kdaj bom prejel/a naročilo?
Vemo, da hočeš biti čim prej združen/a s svojimi novimi supergami, zato bomo storili vse, da ti jih dostavimo čim prej. Kje se trenutno nahaja paket lahko preveriš na spletni strani dostavljavca s številko za sledenje. Če meniš, da se je tvoje naročilo izgubilo, nas pokliči po telefonu ali kontaktiraj preko emaila oziroma klepeta in bomo preverili.
Moja velikost je razprodana. Kaj naj naredim?
Klasike, kot so Vans Old Skool, Nike Air Force 1 v črni ali beli barvi, se redno obnavljajo. Ne moremo vam povedati natančnih datumov kdaj bomo obnovili zaloge, ker je to odvisno predvsem od proizvajalca, ampak ko bo želeni izdelek znova na zalogi bo na naši spletni strani prikazan v kategoriji Novosti. Kar zadeva ostale omejene kolekcije, na primer Consortium ali kolaboracije z Vans, te kolekcije ponavadi niso obnovljene. Pošljite nam fotografijo svojih sanjskih superg in poskušali bomo najti nekaj podobnega za vas.