Carhartt WIP OG Detroit zimska jakna v barvi Black/Black Stone Canvas
Izdelana iz težkega 12 oz (približno 407 g/m²) 100 % organskega bombažnega platna 'Dearborn', Carhartt WIP OG Detroit zimska jakna navduši s trpežnostjo in značilnim rahlo posvetljenim videzom, zahvaljujoč krečno-pranemu zaključku.
Oblikovana za prijetno toplino, jakna ima trup podložen s poplinom, rokavi pa prevlečeni z najlonom, da bo udobje zagotovljeno tudi v hladnejših dneh. Kordurov ovratnik doda klasičen čar, sprednja zadrga in prsni žep z zadrgo pa prinašata praktičnost. Nastavljivi manšeti in spodnji rob omogočajo, da si jakno prilagodite po svojem okusu.
Trojni šivi dodatno krepijo vzdržljivost, vtkani Square Label na prsnem žepu pa poudarja Carharttovo zavezo kakovosti. Ne glede na to, ali jo nosite kot sloj za ulično vzdušje ali kot zanesljiv kos za vsakodnevno nošnjo, ta jakna brezhibno združuje slog in funkcionalnost.
" Okolju prijazna oznaka se uporablja za izdelke, ki so narejeni s postopki, ki povzročajo čim manj onesnaženja in pri katerih se porabi manj vode, energije in kemikalij. Pod to oznako spadajo izdelki z mednarodnimi certifikati, kot so bluesign®, standard 100 OEKO-TEX® in MADE IN GREEN OEKO-TEX®."
Recycled
Reciklirano: Izdelki s to oznako so večinoma narejeni iz recikliranih materialov, večinoma iz starih odpadkov, kot so na primer plastične flaše in oblačila. Izdelava teh stvari povzroča manjše onesnaženje, saj predela že odpadne materiale in zaradi tega ne izdeluje novih.
Podjetje Carhartt Work In Progress (WIP), ki ga je leta 1994 ustanovil Edwin Faeh, se je od svojega nastanka naprej razvijalo in širilo svoj vpliv v svetu mode in kulture. Carhartt WIP, ki je prvotno temeljil na robustnih in trpežnih delovnih oblačilih , je to estetiko preoblikoval za sodobnega potrošnika, hkrati pa ohranil pristen duh blagovne znamke. Sodelovanje z različnimi subkulturami in umetniki, kot sta Fela Kuti in Underground Resistance, je blagovni znamki Carhartt WIP pomagalo pridobiti prepoznavnost ne le na področju mode, temveč tudi glasbe in umetnosti. Z mrežo več kot 80 maloprodajnih trgovin po vsem svetu ter lastno ekipo za skate in glasbeni oddelek je dokaz njene dinamičnosti in sposobnosti prilagajanja spreminjajočim se trendom in željam potrošnikov. Sodelovanje z drugimi blagovnimi znamkami, kot so A.P.C., Converse, Fragment Design, Junya Watanabe, Nike in Vetements, kaže na odprtost podjetja Carhartt WIP za nove ideje in partnerstva, ki bogatijo in širijo njegov doseg.